Nationaal

De cijfers lieten de laatste jaren al groei in Flevoland zien. Corona heeft gezorgd dat het eigen land meer gewaardeerd wordt voor een vakantie, dagje weg. Flevoland is ruim en nog enigszins onbekend, hier is voor Flevoland veel winst te behalen. We gebruiken in Nederland de kapstok van Perspectief Bestemming Flevoland 2030 met de vier ontwikkelingslijnen (Water)erfgoed, Vernieuwend Ontwerp, Nieuwe Natuur
en Agro & Food.

Doelgroepen

Leefstijlsegmentatie

Op basis van leefstijlsegmentatie van Leefstijlvinder kiezen we primair de avonturierzoeker / stijlzoeker en secundair voor de plezierzoeker. Voor dagbezoek kiezen we voor mensen (op basis van segmentatiekeuze) die in en net buiten Flevoland verblijven.

bungalows center parcs eemhof bossen water

Activiteiten - 2022

Doe je mee?

We kiezen in 2022 voor de volgende inzet:

  • Eigenzinnige of onderscheidende campagnes gericht op awareness en conversie voor Flevoland, al dan niet in combinatie met het Floriade jaar. 
  • Afhankelijk van passend aanbod en sterk bereik deelname aan #erisaltijdiets en #hiermoetjezijn van NBTC Holland Marketing.
  • Aanhaken bij partners en ontwikkelingen op basis van het Verhaal van Flevoland.
  • Organiseren van pers- en influencer-activiteiten met als kapstok de Floriade Expo 2022 en het thema #greenvibes.
Neem contact met ons op
Elanden Natuurpark Lelystad Natuur klein

Schrijf je nu in voor onze nieuwsbrief!