Klachtenprocedure

Klachtenrpdedure
Specifiek voor klachten op het gebied van digitale toegankelijkheid van deze website kun je de volgende proceure verwachten:

  • Wij verwerken enkel klachten die per mail worden verstuurd naar het mailadres info@visitflevoland.nl.
  • Wij reageren binnen een week op iedere klacht. Dat houdt niet in dat de klacht dan is opgelost, maar wel dat we contact met je opnemen over jouw klacht.
  • We streven ernaar om iedere klacht binnen zes weken op te lossen. Mochten wij hiervoor meer tijd nodig hebben, dan zullen we je daarover informeren.
  • Je kunt jouw klacht ook melden bij het meldpunt van Digitoegankelijk.
  • Als je van mening bent dat we te traag of niet adequaat op jouw klacht reageren, dan kun je ook daar een klacht over indienen.
  • Het indien van een dergelijke klacht kan via de website van de Nationale Ombudsman.

Digitale toegankelijkheid
Meer informatie over wat wij doen om de digitale toegankelijkheid van deze website te analyseren en verbteteren is te vinden in onze toegankelijkheidsverklaring.

Contactgegevens
De contactgegevens van zowel de ontweper en realisator van deze website als van de beheerder van de content zijn te vinden in onze colofon.

Gebruiksvoorwaarden
De voorwaarden voor het gebruik van de website www.visitflevoland.nl zijn te vinden op onze disclaimer-pagina.

Schrijf je nu in voor onze nieuwsbrief!