Met zijn vertolking van het iconische nummer ‘Laat me’ blies Charl Delemarre de jury van het populaire tv-programma ‘The Tribute Battle of the Bands’ omver. In de voorstelling 'Charl zingt Shaffy' brengt Charl een indrukwekkend eerbetoon aan Ramses Shaffy. Samen met zijn band weet hij Shaffy’s muziek op een persoonlijke en integere manier over te brengen, waarbij emotie, intensiteit en authenticiteit centraal staan.
Zijn diepe verbondenheid met Shaffy’s werk is voelbaar in iedere uitvoering en voegt een diepe persoonlijke laag toe. Kom zelf luisteren, 7 augustus in de museumtuin van Museum Schokland.