Carousel, gebruik pijltjestoetsen om te navigeren.
De cijfers lieten de laatste jaren al groei in Flevoland zien. Corona heeft gezorgd dat het eigen land meer gewaardeerd wordt voor een vakantie, dagje weg. Flevoland is ruim en nog enigszins onbekend, hier is voor Flevoland veel winst te behalen. We gebruiken in Nederland de kapstok van Perspectief Bestemming Flevoland 2030 met de vier ontwikkelingslijnen (Water)erfgoed, Vernieuwend Ontwerp, Nieuwe Natuur
en Agro & Food.
Op basis van leefstijlsegmentatie van Leefstijlvinder kiezen we primair de avonturierzoeker / stijlzoeker en secundair voor de plezierzoeker. Voor dagbezoek kiezen we voor mensen (op basis van segmentatiekeuze) die in en net buiten Flevoland verblijven.
We kiezen in 2020 voor de volgende inzet:
Voor alle promotieactiviteiten is de status van het Coronavirus (maatregelen overheden Nederland en het buitenland) en het sentiment van de consument bepalend voor de daadwerkelijke timing van de campagnes en pers-activiteiten.