Nationaal

We ontwikkelen komend jaar twee onderscheidende marketing- en promotiecampagnes voor de Nederlandse markt. Één in het voorjaar en één in de zomerperiode. Doe je met ons mee? 

Voorjaar - Focus op (korte) vakanties

Thema: man-made natuur

Flevoland is duidelijk anders dan de rest van Nederland. Een getekend landschap met onverwachte wilde natuur en kakelbont gekleurde akkers. Ideaal voor een (korte) vakantie. Dit gaan we op een gedurfde manier in 'the picture' zetten bij de Nederlander. 

Doe je mee?

De periode van de campagne is in het vroege voorjaar (april). Doel: awareness creëren en inspireren voor een (korte) vakantie in Flevoland. Doe je mee?

Neem contact met ons op

Zomer - Focus op dagjes weg

Thema: Waterpret en Fun

De inpoldering heeft ervoor gezorgd dat we van zee naar meer zijn gegaan. Onze zoete meren zijn zomers het domein voor strandliefhebbers en watersporters. De zomer is ook de periode om 'fun' te hebben in attracties en musea. Hét moment om dit via een eigenzinnige campagne onder de aandacht te brengen bij de Nederlander. 

Haak je aan?

De campagneperiode is aan het begin van de zomervakantie. Waarbij het doel is om awareness te creëren en te inspireren voor een dagje uit in Flevoland. Haak je aan?

Neem contact met ons op