Nationaal

De cijfers lieten de laatste jaren al groei in Flevoland zien. Corona heeft gezorgd dat het eigen land meer gewaardeerd wordt voor een vakantie, dagje weg. Flevoland is ruim en nog enigszins onbekend, hier is voor Flevoland veel winst te behalen. We gebruiken in Nederland de kapstok van Perspectief Bestemming Flevoland 2030 met de vier ontwikkelingslijnen (Water)erfgoed, Vernieuwend Ontwerp, Nieuwe Natuur
en Agro & Food.

Doelgroepen

bungalows center parcs eemhof bossen water

bungalows center parcs eemhof bossen water

© Visit Flevoland

Leefstijlsegmentatie

Op basis van leefstijlsegmentatie van Leefstijlvinder kiezen we primair de avonturierzoeker / stijlzoeker en secundair voor de plezierzoeker. Voor dagbezoek kiezen we voor mensen (op basis van segmentatiekeuze) die in en net buiten Flevoland verblijven.

Activiteiten - 2021

© RCN Zeewolde
Elanden Natuurpark Lelystad Natuur klein

Elanden Natuurpark Lelystad Natuur klein

© Visit Flevoland

Doe je mee?

We kiezen in 2020 voor de volgende inzet:

  • Eigenzinnige of onderscheidende campagnes gericht op awareness en conversie voor Flevoland, gelinkt met het themajaar Ode aan het Landschap
  • Afhankelijk van passend aanbod en sterk bereik deelname aan #Hiermoetjezijn van NBTC Holland Marketing.
  • Aanhaken bij partners en ontwikkelingen op basis van het Verhaal van Flevoland.
  • Organiseren van pers- en influencer-activiteiten met als kapstok het themajaar Ode aan het Landschap. Inzet is landelijke zichtbaarheid van Flevoland binnen Ode aan het Landschap.
Neem contact met ons op

Covid-19

Voor alle promotieactiviteiten is de status van het Coronavirus (maatregelen overheden Nederland en het buitenland) en het sentiment van de consument bepalend voor de daadwerkelijke timing van de campagnes en pers-activiteiten.