Internationaal

We werken aan de bekendheid van Flevoland in het buitenland. Zowel 'business to consumer' als 'business to business'. Bijna altijd in samenwerking met sterke labels als Holland of de metropool Amsterdam. Neem samen met ons deel aan de volgende internationale campagnes.  

BUSINESS TO CONSUMER

3 verschillende campagnes

Campagne Bloemen

Na een succesvolle tulpencampagne vorig jaar in Duitsland gaan we in 2019 door op dit thema bij de internationale marketing. We zetten tulpen/bloemen in de 'etalage' om daarmee awareness te creëeren en de activiteiten in onze 'winkel' te laten zien. 

We willen deelnemen aan de internationale 'verhaallijn Bloemen' van NBTC Holland Marketing. Deze lijn bestaat uit een consumentencampagne in Duitsland en een wereldwijde PR & influencercampagne.      

Campagne Water

Flevoland neemt al een aantal jaar deel aan de internationale 'verhaallijn Nederland Waterland' van NBTC Holland Marketing. Deze verhaallijn verbindt iconen met elkaar om Nederland Waterland op de kaart te zetten bij internationale bezoekers. 

De Flevolandse iconen zijn: Flevoland als geheel, Batavialand, Schokland, Urk en Waterloopbos. Deze iconen staan in de etalage waardoor ook ons andere (winkel)aanbod in de picture wordt gezet. 

 

Campagne Metropool Amsterdam

Om bezoekers van Amsterdam te laten zien wat er om de hoek in Flevoland te ontdekken is, nemen we als 'New Land' deel aan het project 'Amsterdam Bezoeken Hollland Zien' van Amsterdam Marketing. 

BUSINESS TO BUSINESS

1 campagne

Campagne Travel Trade

Travel Trade Flevoland  is een samenwerking van Flevolandse bedrijven waarbij gezamenlijk de Flevolandse trademarkt bewerkt wordt. Het doel is de promotie van Flevoland als ‘nieuwe’ bestemming bij wholesalers/touroperators.