Vier verschillende pay-offs die wij gebruiken in de awareness campagne 2019. Deze slogans combineren we met ‘vervreemdende’ foto’s. Dé combinatie om aandacht te trekken bij potentiële bezoekers.
Doel van de campagne is ‘awareness’ creëren voor Flevoland. We maken mensen enthousiast om Flevoland te bezoeken voor een dagje-weg en/of vakantie. Creativiteit en herhaling zijn daarbij erg belangrijk.
We gebruiken Flevolandse foto’s met een ‘twist’. We starten met 7 verschillende foto’s die we online verspreiden via Instagram, Facebook, YouTube en Google Display. Doel minimaal 17 miljoen keer online gezien worden.
In Rotterdam, Amsterdam en Utrecht zetten we offline middelen in. Bij 1450 horeca en/of culturele instellingen hangen verschillende A2 posters en worden 22.000 ansichtkaarten verspreid. Daarnaast plaatsen we verschillende advertenties in De Utrechtse Internet Courant (bereik 100.000), Stadsblad De Echo Amsterdam (bereik 335.700) en Nieuwspeper Rotterdam e.o (bereik 322.000).
De komende periode roepen we eigen inwoners, bezoekers aan Flevoland en jou op om ook ‘vervreemdende’ foto’s te maken. Door deze met ons te delen (#VisitFlevoland), kleuren we onze social media extra. De leukste en beste foto's gebruiken we in de campagne. De makers hiervan maken tevens kans op een fotosafari in Nationaal Park Nieuw Land.
Lees meerVisit Flevoland is dé destinatiemarketing organisatie voor Flevoland voor de vrijetijdssector. Een groep enthousiaste mensen met kennis van zaken en de durf om Flevoland duidelijk anders te vermarkten.
Lees meer